חדשות

ד"ר אסנת לבציון-קורח מונתה למנהלת המרכז הרפואי הדסה הר הצופים

ד"ר לבציון-קורח תחליף מיום שישי הקרוב את פרופסור צבי שטרן

ד"ר אסנת לבציון-קורח מונתה למנהלת בית החולים הדסה הר-הצופים ותיכנס לתפקידה החדש ביום שישי, 1 ביוני 2012. היא תחליף את פרופסור צבי שטרן שניהל את בית החולים ב-11 השנים האחרונות.

ד"ר אסנת לבציון-קורח (צילם: אבי חיון, דוברות הדסה)

ד"ר אסנת לבציון-קורח (צילם: אבי חיון, דוברות הדסה)

ד"ר לבציון-קורח היא ילידת ירושלים, נשואה לד"ר עמית קורח, רופא בכיר במחלקה לכירורגיית לב חזה בהדסה, ואם לארבעה בנים. היא בוגרת בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים והדסה והשלימה את התמחויותיה ברפואת ילדים ובמנהל רפואי בהדסה. היא גם בעלת תואר מוסמך במנהל רפואי מאוניברסיטת תל אביב.

בשנת 2005 נסעה עם משפחתה לבוסטון, שם עבדה במרכז למצוינות לבטיחות המטופל בבית החולים Brigham & Women ובבית הספר לרפואה של אוניברסיטת הרווארד וכיועצת לבתי חולים שונים במזרח ארה"ב בתחום שיפור התהליכים וניצול מרבי של חדרי הניתוח, חדרי הצנתור וחדרי המיון.

בשובה לישראל מונתה ד"ר לבציון קורח לסגנית מנהל המרכז הרפואי אסף הרופא, שם המשיכה ליישם את ניסיונה ואת מומחיותה בנושאי בטיחות המטופל, העלאת איכות הטיפול ושיפור תהליכים בבית החולים.

"אני גאה לחזור להדסה ולהצטרף לצוות הניהול של המרכז הרפואי האוניברסיטאי" אמרה הבוקר (יום ג') ד"ר לבציון-קורח. "בכוונתי להתמקד בין השאר ביישום החידושים האחרונים, שבהם המטופל מוצב במרכז ההתייחסות, וכן בנושאי בטיחות, ניהול סיכונים והבטחת איכות למען בריאותם והחלמתם של כל הבאים בשערי המרכז הרפואי הדסה בהר-הצופים".

מנכ"ל הדסה פרופסור אהוד קוקיה אמר: "אני סמוך ובטוח שד"ר לבציון-קורח תיישם את ניסיונה הרב כדי להמשיך את קו המצוינות שהנהיג פרופסור שטרן בהדסה הר הצופים בשנים שבהן ניהל את בית החולים".
פרופסור שטרן יהיה נשיא המכללה האקדמית להנדסה בירושלים.

נושאים קשורים:  חדשות,  אסנת לב ציון קורח,  מינויים,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
ד"ר נאפז נובאני
30.05.2012, 10:32

ברכות ואחולים לבבים בהצלחה

ד"ר מאזן דענא
24.06.2012, 18:37

Cבהצלחה ד"ר לבציון -קורח בתפקדך החדש ומאחל קידום בריאות ואיכות