חדשות

ד"ר טלי שקרצ'י מ"הדסה" נבחרה לתפקיד יו"ר האיגוד לרפואת חניכיים

ד"ר שקרצ'י, המלמדת גם בפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית, תחליף בתפקיד את ד"ר שי פרנקנטל

שיניים, תצלום רנטגן (צילום: אילוסטרציה)

ד"ר טלי שקרצ'י, מומחית לרפואת חניכיים מהאוניברסיטה העברית ומ"הדסה", נבחרה לתפקיד יו"ר האיגוד לרפואת חניכיים. היא מחליפה בתפקיד את ד"ר שי פרנקנטל, שכיהן כיו"ר במשך שנה.

ד"ר טלי שקרצ'י (צילום: פרטי)

ד"ר טלי שקרצ'י (צילום: פרטי)

ד"ר שקרצ'י שימשה באיגוד בתפקיד הגזברית ובהמשך כיהנה כמזכירת האיגוד וכסגנית היושב ראש. היא בעלת תואר מומחה מטעם משרד הבריאות הישראלי והפדרציה האירופית לפריודונטיה. בשנת 2002 סיימה לימודי רפואת שיניים באוניברסיטה העברית והתמחתה במחלקה לרפואת חניכיים ב"הדסה" עין כרם.

בנוסף, חברת ד"ר שקרצ'י בסגל האקדמי של המחלקה לפריודונטיה, בפקולטה לרפואת שיניים באוניברסיטה העברית בירושלים ומשמשת כמדריכת סטודנטים, מתמחים. היא גם עוסקת במחקר בתחום השתלות מונחות מחשב ותחומי הממשק השונים שבין רפואת חניכיים ליישור שיניים.

תחום רפואת החניכיים כולל אבחון של מחלות החניכיים והטיפול בהן, וכן טיפול בבעיות חניכיים באוכלוסיות ייעודיות ביניהן נשים בהריון, בני נוער וחולי סוכרת. בתחום גם טיפולים אסתטיים במקרים של נסיגות חניכיים וחינוך לתחזוקה נכונה של החניכיים והעצם התומכות בשיניים.

המומחים למחלות חניכיים עוברים הכשרה מקיפה גם בתחום ההשתלות הדנטליות, הכוללת גם טיפולים לבניית רכסי העצם, בניית עצם בסינוס המקסילרי, שיקום רכסי העצם לאחר נזקים הנגרמים מדלקות נרחבות וטיפולים בדלקות סביב שתלים.

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  בחירות,  איגוד,  ד"ר טלי שקרצ'י,  ד"ר שי פרנקנטל
תגובות

ברכות והצלחה בתפקיד לדר' טלי שקרצ' לרגל היבחרה לתפקיד הרם