מינויים

מונה יו"ר חדש לוועד האיגוד הישראלי להמטולוגיה ולרפואת עירויים

פרופ' מרטין אליס, מנהל המכון ההמטולוגי במרכז הרפואי מאיר, נבחר לתפקיד: "גולת הכותרת בקריירה המקצועית שלי"

פרופ' מרטין אליס, יו"ר האיגוד הישראלי להמטולוגיה ולרפואת עירויים. "הרופאים הישראלים מהווים חלק מהאיגוד האירופאי, יושבים בוועדות שלהם שנים רבות ופעילים גם באיגוד האמריקאי"

פרופ' מרטין אליס, מנהל המכון ההמטולוגי ובנק הדם והמעבדה למחקר יישומי בהמטולוגיה במרכז הרפואי מאיר, מונה ליו"ר הוועד של האיגוד הישראלי להמטולוגיה ולרפואת עירויים. החליף בתפקיד את פרופ' משה מיטלמן מ"איכילוב".

פרופ' אליס, נשוי ואב לשלושה, הוא בוגר אוניברסיטת Witwatersrand ביוהנסבורג, התמחות ברפואה פנימית במרכז רפואי מאיר והתמחות בהמטולוגיה באוניברסיטת הרווארד. פרופ' אליס מתמחה בתחומי ה- myeloproliferative neoplasms, מחלות דמם וקרישה ורפואת עירויים. הוא פרסם מאמרים מדעיים רבים בתחומים אלה ומרצה מבוקש בארץ ובעולם.

פרופ' אליס כיהן במשך שש שנים כמזכיר האיגוד הישראלי להמטולוגיה וכיו"ר החוג ל- myeloproliferative neoplasms אותו יסד יחד עם החוג לרפואת עירויים. הוא שימש כמזכיר החברה הישראלית לקרישת דם וגם כעת משמש כחבר בוועדה המייעצת ברפואת עירויים של משרד הבריאות.

פרופ' אליס הוא חבר בבית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב ומלמד סטודנטים זה יותר מ-25 שנים. במסגרת עבודתו במרכז הרפואי מאיר ובאוניברסיטת תל אביב זכה אליס בפרסים על הצטיינות בהוראה ובמחקר.

פרופ' אליס: "בחירה לתפקיד יו״ר האיגוד ההמטולוגי הישראלי היא גולת הכותרת בקריירה המקצועית שלי. מדובר בהנהגה של ארגון בו מעל 300 חברים העוסקים במקצוע ההמטולוגי על כל ההיבטים שלו: קליני, מחקרי, חינוכי וציבורי. האיגוד משמש מגדלור לרופאים המטולוגים ולמדענים החוקרים את מחלות הדם בישראל וכן מוכר ברחבי העלום כארגון מקצועי ומוביל בכל תחומי המקצוע. אני וחבריי לוועד הנכנס מתרגשים ומקווים להוביל את האיגוד שלנו להישגים נוספים בשנים הבאות".

נושאים קשורים:  מינוי,  פרופ' מרטין אליס,  בית החולים מאיר,  האיגוד הישראלי להמטולוגיה ועירויי דם,  חדשות
תגובות
14.09.2020, 23:21

ברכות לפרופ אליס. כבוד והערכה מקצועית
כבוד לביח מאיר
וסתם תודה מפציינטית מרוצה

מזל טוב .בהצלחה
שנה טובה ומתוקה

15.09.2020, 16:14

בהצלחה בתפקיד. לימים טובים יותר.

ברכות חמות לפרופ' מרטין אליס לרגל בחירתו ליו"ר האיגוד להמטולוגיה ולעירויים.
הכרתיו כשהיה צעיר מבטיח ואכן התקיימו בו ההבטחות.