מינויים

מונתה מנהלת חדשה ליחידה לכירורגיית שד ב"הלל יפה"

ד"ר יסמין דגן, כירורגית שד בכירה ומרצה קלינית בבית ספר לרפואה של הטכניון, מונתה לתפקיד

ד"ר יסמין דגן, מנהלת היחידה לכירורגיית שד ב"הלל יפה". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר יסמין דגן מונתה לתפקיד מנהלת יחידת כירורגיית שד במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה. ד"ר דגן צמחה והחלה את עבודה כבר בתחילת דרכה הרפואית ב"הלל יפה". בהמשך שימשה כרופאה האחראית על שירות כירורגיית השד במסגרת המערך הכירורגי.

היא בוגרת בית הספר לרפואה של הטכניון בחיפה, התמחתה בכירורגיה כללית ב"הלל יפה" ובסיום ההתמחות המשיכה לעבוד בבית חולים ככירורגית שד בכירה ושיתפה פעולה בתחום עם המכון לדימות השד, היחידה לאונקולוגיה ועוד.

ד"ר דגן, תושבת רעננה, נשואה ואם לשלושה, עברה השתלמויות בארץ ובחו"ל בנושאים מובילים בטיפול כירורגי בסרטן שד ובמיוחד בשימוש בסונר תוך ניתוחי וטכניקות של אונקו-פלסטיקה. היא גם בעלת מינוי אקדמי של מרצה קליני בבית ספר לרפואה של הטכניון ובמקביל לפעילותה הקלינית עוסקת תחת מינוי זה בהוראה וחינוך.

במסגרת תפקידה, היא פועלת לקידום שיתוף הפעולה של כלל היחידות העוסקות בתחום סרטן השד וכן נמצאת בקשר הדוק עם רופאי הקהילה. עוד מקווה ד"ר דגן כי תמשיך לפעול להטמעת שיטות וטכנולוגיות חדישות בכירורגיה של מחלות השד ולעסוק בהתאמה אישית של הטיפול הכירורגי תוך ראיית האדם מאחורי המחלה.

פרופ' בוריס קסל, מנהל המערך הכירורגי, בירך על המינוי ומסר: "ד"ר דגן הצטרפה ל'הלל יפה' כבר בהיותה סטאז'רית וגדלה במערך הכירורגי. היא רופאה מצוינת ומרובת כשרונות ואני שמח על מינויה כמנהלת היחידה. בטוחני שתמשיך לפעול ללא לאות לטובת המטופלות והמטופלים שלה כפי שעשתה עד כה".

נושאים קשורים:  פרופ' בוריס קסל,  ד"ר יסמין דגן,  כירורגיית שד,  בית החולים הלל יפה,  מינויים,  חדשות
תגובות