מינויים

ד"ר מרעי קודם לדרגת פרופ' חבר קליני באוניברסיטת בר אילן

ד"ר איברהים מרעי, מנהל היחידה להפרעות קצב וקיצוב במרכז רפואי צפון, על המינוי: "תוצאה של עבודה מאומצת לאורך שנים ברמה הקלינית, מחקרית, והוראת סטודנטים"

פרופ' איברהים, מנהל היחידה להפרעות קצב וקיצוב במרכז רפואי צפון. צילום: דוברות ביה"ח

ד"ר איברהים מרעי, מנהל היחידה להפרעות קצב וקיצוב במערך הקרדיווסקולרי במכז רפואי צפון, מונה לפרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר אילן.

פרופ' מרעי הוא בוגר לימודי רפואה בפקולטה לרפואה בטכניון שבחיפה והתמחה ברפואה פנימית ובקרדיולוגיה בבית החולים שיבא בתל השומר. משם המשיך להשתלמות עמיתים בתחום קיצוב ואלקטרופיזיולוגיה בבית החולים רמב"ם ובאבלציות מורכבות במרכז הלב בלייפצג, גרמניה. לאחר מכן שב לארץ ועבד כאלקטרופיזיולוג בכיר במערך הלב ברמב"ם.

בשנת 2016 הצטרף למרכז הרפואי צפון ומאז משמש כמנהל היחידה להפרעות קצב וקיצוב במערך הקרדיווסקולרי. מאז הגעתו,  עברה היחידה לקיצוב שדרוג משמעותי כולל עלייה משמעותית בפעילות, הכנסת טכנולוגיות חדשות ומתקדמות, הכנסת שירותים ייחודיים וביצוע פעולות מורכבות בחולים בסיכון גבוה. היחידה משמשת כמרכז מצוינות בתחום הקיצוב והפרעות הקצב. פרופ' מרעי גם מגיע לבתי חולים אחרים ותומך ברופאים באבלציות מורכבות ובהכנסת טכנולוגיות חדשות.

פרופ' מרעי, נשוי ליאסמין, בוגרת מתמטיקה ומחשבים ואב לרימא, סטודנטית לפסיכולוגיה, לכרים, תלמיד י"ב, ולריאן, תלמידה בכיתה ח', נכנס בשנת 2023 לרשימת הרופאים המומחים הטובים ביותר של חברת דן אנד ברדסטריט. הוא משמש מזכ"ל החוג לקיצוב ואלקטרופיזיולוגיה של האיגוד הקרדיולוגי בישראל וחבר במספר ועדות מטעם האיגוד הקרדיולוגי והחוג לקיצוב ואלקטרופיזיולוגיה, ביניהן הוועדה להכרה בהתמחות בקיצוב ואלקטרופיזיולוגיה של הלב בארץ. בנוסף, הוא חבר באיגוד הקרדיולוגי האירופאי ובאגודה האירופאית להפרעות קצב.

פרופ' מרעי מרצה בפקולטה לרפואה של אוניברסיטת בר אילן ומנחה סטודנטים לרפואה לעבודות גמר. הוא פרסם מאמרים רבים בתחום מומחיותו בספרות הרפואית העולמית ומשמש יועץ למספר חברות בתחום מיפוי הפרעות קצב.

פרופ' מרעי מסר: "אני שמח לקבל את המינוי. זוהי תוצאה של עבודה מאומצת לאורך שנים ברמה הקלינית, מחקרית והוראת סטודנטים. זוהי תוצאה גם של עבודה של כל הצוות הרפואי במערך הלב במרכז הרפואי צפון".

פרופ' עדו בירתי, מנהל המערך הקרדיווסקולרי ומשנה לדיקנית למחקר רפואי בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי באוניברסיטת בר אילן, בירך את פרופ' מרעי על קבלת התואר ואמר כי הדבר מעיד על מצוינות אקדמאית וקלינית.

פרופ' ארז און, מנהל המרכז הרפואי צפון, הוסיף: "המרכז הרפואי צפון מברך את פרופ' מרעי על המינוי היוקרתי וגאה על כך שפרופ' מרעי, מהרופאים המובילים בישראל בתחומו, נמנה על עובדיו".

נושאים קשורים:  פרופ' איברהים מרעי,  פרופסורה,  מינויים,  חדשות,  מרכז רפואי צפון,  הפרעות קצב לב
תגובות
אנונימי/ת
02.04.2024, 21:30

ברכות לפרופ' מרעי, ובהצלחה בהמשך !